Regulamin

Zastrzeżenie prawne 

Sprzedawca niniejszym wyraźnie zrzeka się wszelkich gwarancji, wyrażonych lub dorozumianych, dotyczących wartości handlowej lub przydatności do określonego celu. To wyłączenie odpowiedzialności sprzedawcy w żaden sposób nie wpływa na warunki gwarancji producenta, jeśli taka istnieje. Prawo własności do zakupionego tu towaru zachowuje sprzedający do momentu całkowitej zapłaty za towar przez kupującego i od tego momentu tytuł przechodzi na kupującego. Jeśli kupowane tu towary są kupowane w celach eksportowych, nabywca musi uzyskać od rządu federalnego odpowiednią dokumentację eksportową przed wysyłką do innego kraju. Ponadto gwarancje producentów na eksportowane towary mogą się różnić lub nawet być nieważne. Jeśli masz pytania, zapytaj. Wszelka odpowiedzialność dotyczy tylko zakupionych produktów.

Warunki i zasady: 

Informacje o nas

Niniejsza witryna internetowa jest obsługiwana przez firmę ICERIVER EU sro, której główną stroną internetową jest www.iceriver.eu. Jesteśmy zarejestrowani w Republice Czeskiej w Pradze pod numerem firmy 19989563, a nasza siedziba znajduje się przy ulicy Rybna 20, Republika Czeska. Posiadamy warsztat i magazyn pod adresem Opletalova 20, 11 000 Praga, Czechy. 

Pełny adres to: ICERIVER EU sro, Rybna 20, 11000 Praga, Czechy

Nasze produkty i opisy

Zdjęcia i opisy Produktów w naszej Witrynie służą wyłącznie celom ilustracyjnym i mają na celu przedstawienie przybliżonego wyobrażenia o dostępnych Produktach. Chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby pokazać prawdziwy kolor i stan kosmetyczny produktów, nie możemy zagwarantować, że będzie to dokładnie odzwierciedlać kolor produktów. W związku z tym dostarczone Państwu produkty mogą nieznacznie różnić się od zdjęć znajdujących się na stronie, zawsze jednak staramy się publikować oficjalne zdjęcia produktów i obrazy rzeczywiste.

Ponieważ nasza działalność obejmuje sprzedaż najczęściej używanych produktów, szczegółowe specyfikacje produktów na naszej stronie odzwierciedlają specyfikacje dostarczone przez odpowiedniego producenta. Dodatkowe informacje i specyfikacje produktów znajdujących się na naszej stronie mogą być dostępne bezpośrednio u producenta. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub chcą uzyskać dodatkowe informacje na temat produktów przed złożeniem zamówienia, prosimy o kontakt.

Firma gwarantuje, że towar w momencie dostawy będzie odpowiadał opisowi podanemu przez firmę. Klient ma obowiązek sprawdzić przed złożeniem zamówienia zgodność i przydatność towaru do określonego celu. Firma niniejszym zastrzega sobie prawo do wprowadzania bez uprzedzenia takich drobnych modyfikacji specyfikacji, projektów lub materiałów, jakie na podstawie doświadczenia uzna za konieczne lub pożądane.

Wszystkie Produkty wyświetlane na naszej stronie są zależne od dostępności. Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt będzie niedostępny i nie zrealizujemy Twojego zamówienia, poinformujemy Cię o tym e-mailem tak szybko, jak to możliwe.

Firma według własnego uznania może przyjąć lub odrzucić każde zamówienie ze względu na niedostępność sprzętu lub z jakiegokolwiek innego powodu.

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane osobowe

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe wyłącznie zgodnie z naszą Polityką prywatności. Prosimy o poświęcenie czasu na przeczytanie tego dokumentu, ponieważ zawiera on ważne warunki, które Cię dotyczą.

Prawo do zakupu towarów (Twój status)

Składając zamówienie za pośrednictwem naszej witryny, gwarantujesz, że:

  • Jesteś prawnie zdolny do zawierania wiążących umów;
  • Masz co najmniej 18 lat;

Nasze prawo do zmiany tych warunków

Od czasu do czasu możemy zmieniać niniejsze Warunki, aby odzwierciedlić wszelkie zmiany w sposobie przyjmowania płatności od Ciebie; zmiany w odpowiednich przepisach prawa i wymaganiach regulacyjnych; i/lub zmiany w możliwościach naszych systemów.

Za każdym razem, gdy zamawiasz u nas Produkty, do Umowy zawartej między Tobą a nami będą miały zastosowanie Warunki obowiązujące w tym czasie.

Za każdym razem, gdy dokonamy zmiany niniejszych Warunków zgodnie z niniejszą klauzulą, powiadomimy Cię o tym, stwierdzając na naszej Stronie, że niniejsze Warunki zostały zmienione i podając na górze tej strony datę wejścia w życie zmienionych Warunków.

Jeśli jesteś klientem biznesowym

Ta klauzula ma zastosowanie tylko wtedy, gdy prowadzisz działalność gospodarczą.

Jeśli nie jesteś konsumentem, potwierdzasz, że masz uprawnienia do zaciągania zobowiązań wobec każdej firmy, w imieniu której korzystasz z naszej Witryny w celu zakupu Produktów.

Niniejsze Warunki i wszelkie dokumenty wyraźnie w nich wymienione stanowią całość umowy pomiędzy Tobą a nami. Użytkownik potwierdza, że ​​nie polegał na żadnym oświadczeniu, obietnicy ani oświadczeniu złożonym lub złożonym przez nas lub w naszym imieniu, które nie jest określone w niniejszych Warunkach lub w jakimkolwiek dokumencie wyraźnie w nich wymienionym.

Jak powstaje umowa między Tobą a nami

Nasz proces zamawiania pozwala sprawdzić i poprawić wszelkie błędy przed złożeniem zamówienia do nas. Prosimy o poświęcenie czasu na przeczytanie i sprawdzenie zamówienia na każdej stronie zamówienia pr
przes.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem otrzymania Twojego zamówienia. Pamiętaj, że nie oznacza to, że Twoje zamówienie zostało przyjęte. Twoje zamówienie stanowi dla nas ofertę zakupu Produktu. Wszystkie zamówienia podlegają naszej akceptacji, a my potwierdzimy taką akceptację, wysyłając Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysłania Produktów („Potwierdzenie wysyłki”). Umowa między nami zostanie zawarta dopiero po wysłaniu potwierdzenia wysyłki.

Umowa będzie dotyczyć wyłącznie tych Produktów, które potwierdziliśmy w Potwierdzeniu Odbioru. Nie będziemy zobowiązani do dostarczenia jakichkolwiek innych Produktów, które mogły być częścią Twojego zamówienia, dopóki akceptacja tych Produktów nie zostanie potwierdzona w odrębnym Potwierdzeniu Odbioru.

Jeżeli nie jesteśmy w stanie dostarczyć Ci produktu, na przykład dlatego, że nie ma go w magazynie, nie jest już dostępny; lub z powodu błędu w cenie na naszej stronie, o którym mowa w punkcie „Nasze produkty i opisy”, poinformujemy Cię o tym e-mailem i nie będziemy realizować Twojego zamówienia. Jeśli zapłaciłeś już za Produkty, zwrócimy Ci pełną kwotę tak szybko, jak to możliwe.

Niniejsze warunki oraz umowę między nami należy zawsze komunikować w języku angielskim, czeskim, słowackim lub francuskim.

Prawa konsumenta

Jeśli zawierasz umowę jako konsument, możesz odstąpić od umowy w dowolnym momencie w ciągu czternastu dni, licząc od następnego dnia po otrzymaniu produktów. W takim przypadku otrzymasz pełny zwrot ceny zapłaconej za produkty zgodnie z naszą polityką zwrotów (określoną w klauzuli „Polityka zwrotów” poniżej).

Aby anulować Umowę, należy skontaktować się z nami pisemnie, wysyłając wiadomość e-mail na adres zwroty@iceriver.eu lub wysyłając list na adres  ICERIVER UE sro,  Rybna 20, Republika Czeska.

Jako konsument masz prawa związane z Produktami, które są wadliwe lub niezgodne z opisem. Porady na temat Twoich praw można uzyskać w lokalnym Biurze Porad Obywatelskich lub w biurze ds. standardów handlowych. Żadne z postanowień niniejszych Warunków nie będzie miało wpływu na te prawa.

Wysyłka i dostawa

Sposób dostawy Twojego zamówienia określimy na podstawie rozmiaru Produktów wchodzących w skład Twojego zamówienia. W przypadku zdecydowanej większości produktów będziemy korzystać z usług DPD/PPL/Czech Post (lub innego dostawcy usług kurierskich o podobnym standardzie, jakiego od czasu do czasu możemy wymagać) w celu dostarczenia zamówienia. Mniejsze przedmioty można wysyłać za pośrednictwem Poczty, a zamówienia (o wadze objętościowej powyżej 30 kg), w przypadku których wymagane są palety, mogą być dostarczane przez TNT, FedEx (lub innych dystrybutorów palet o podobnym standardzie, jakich możemy od czasu do czasu wymagać).

Europejskie przepisy BHP określają, że maksymalna waga pojedynczej przesyłki wynosi 30 kg. Dlatego też wszystkie pojedyncze przedmioty przekraczające tę wagę (fizycznie lub objętościowo) muszą zostać wysłane w ramach zamówienia lub indywidualnie za pomocą usługi transportu paletowego. Jeśli ta opcja nie zostanie wybrana przy kasie, skontaktujemy się z Tobą, aby poprosić o ewentualne dodatkowe opłaty za przesyłkę.

Staramy się wysłać Twoje zamówienie tego samego dnia (jeśli wpłynie przed godziną 12:8) z dostawą następnego dnia, jednak może to ulec zmianie ze względu na zapotrzebowanie. Zamówienia międzynarodowe są zazwyczaj realizowane w czasie krótszym niż XNUMX dni roboczych do wszystkich punktów w Europie. Dalsze szacunki można znaleźć w naszym arkuszu ram czasowych dostaw w UE.

Chociaż zostaną dołożone wszelkie rozsądne wysiłki, aby dotrzymać terminu dostawy, czas dostawy nie będzie istotny, a sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, koszty, szkody lub wydatki poniesione przez kupującego lub jakąkolwiek inną osobę lub firmę powstałe bezpośrednio lub pośrednio z powodu niedotrzymania szacowanego terminu dostawy.

Dostawa zostanie zrealizowana, gdy dostarczymy produkty na adres podany nam podczas zakupu/kasowania, a za produkty odpowiadasz od momentu zakończenia dostawy.

Własność Produktów przechodzi na Ciebie po otrzymaniu przez nas pełnej płatności, łącznie ze wszystkimi obowiązującymi opłatami za dostawę.

Dostawa nie będzie możliwa do czasu otrzymania czystych środków.

Wszelkie przedmioty zwrócone do nas za pośrednictwem kuriera „odrzucone”, „adresat odszedł” lub anulowane zamówienia będą podlegały pełnym kosztom wadliwej dostawy.

 Kody pocztowe z dopłatą:

 Ze względu na wyższe koszty dostaw na adresy odległe, wiejskie lub zagraniczne, większość przewoźników nakłada dodatkowe opłaty na te obszary, a my z kolei musimy przerzucić ten koszt na innych klientów. Następujące obszary kodów pocztowych podlegają dodatkowej opłacie oprócz naszych standardowych stawek za dostawę:

 BT, ZE, HS, KW, IV, IM

 G83, GY9

 KA27-28, AB30-AB56, PH18-PH50, PA20-PA99, FK17-FK21, TR21-TR25

Cło przywozowe

Jeśli zamówisz Produkty na naszej stronie z dostawą poza Republikę Czeską lub poza Unię Europejską, mogą one podlegać cłom eksportowym/importowym i podatkom pobieranym, gdy dostawa dotrze do określonego miejsca przeznaczenia. Będziesz odpowiedzialny za opłacenie wszelkich ceł importowych i podatków. Należy pamiętać, że nie mamy kontroli nad tymi opłatami i nie możemy przewidzieć ich wysokości. Przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z lokalnym urzędem celnym w celu uzyskania dalszych informacji.

Musisz przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów i regulacji kraju, do którego przeznaczone są Produkty. Nie będziemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenie przez Ciebie takich przepisów.

Ryzyko i własność

Produkty będą na Twoje ryzyko od chwili dostawy.

Własność produktów przechodzi na Ciebie dopiero po otrzymaniu przez nas pełnej zapłaty wszystkich kwot należnych z tytułu produktów, w tym kosztów dostawy.

Polityka zwrotów — Twoje prawo konsumenta do zwrotu i zwrotu pieniędzy

Aby anulować Umowę, należy skontaktować się z nami pisemnie, wypełniając internetowy formularz RMA (zwrotu) (nie jest jeszcze gotowy), wysyłając wiadomość e-mail na adres returns@iceriver.eu lub wysyłając list na adres:  ICERIVER EU sro, Rybna 20, Czechy

Za przedmioty używane lub odnowione możemy pobrać opłatę za uzupełnienie zapasów do wysokości 20% ceny zakupu. Jednakże zarówno pierwotne koszty wysyłki wychodzącej, jak i koszty wysyłki zwrotnej zostaną pokryte przez Ciebie (klienta).

Wszystkie zwroty środków zostaną dokonane przy użyciu tej samej metody płatności, za pomocą której otrzymano pierwotną płatność.

Klauzula „Okres odstąpienia od umowy” ma zastosowanie tylko wtedy, gdy jesteś konsumentem:

Okres karencji

Chcemy, abyś był usatysfakcjonowany robiąc u nas zakupy. Czasami jednak wiemy, że możesz chcieć zwrócić produkt. Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w ramach ochrony konsumenta (Przepisy dotyczące sprzedaży na odległość z 2000 r.) w ciągu siedmiu dni roboczych, licząc od następnego dnia po otrzymaniu produktów.

Oznacza to, że jeśli w danym okresie zmienisz zdanie lub z innego powodu zdecydujesz, że nie chcesz zatrzymać produktu, możesz powiadomić nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy i otrzymaniu zwrotu pieniędzy pod następującymi warunkami:

  • Musisz także niezwłocznie zwrócić nam Produkt(y) w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś, oraz na własny koszt i ryzyko;
  • Aby zachować integralność i bezpieczeństwo produktu podczas transportu powrotnego, należy użyć oryginalnego opakowania;
  • O ile produkty nie są wadliwe lub nie odpowiadają opisowi, będziemy odpowiedzialni za koszty zwrotu produktów do nas lub, w stosownych przypadkach, za koszt odebrania przez nas Produktów od Ciebie. Po otrzymaniu powiadomienia o anulowaniu powiadomimy Cię o opłacie (jeśli taka istnieje) jaka zostanie poniesiona za odbiór Produktów od Ciebie;
  • Masz prawny obowiązek należytej opieki nad Produktami, gdy są one w Twoim posiadaniu. Jeśli nie dopełnisz tego obowiązku, możemy mieć prawo do wniesienia pozwu przeciwko Tobie o odszkodowanie;
  • Produkty nie naruszają dóbr konsumpcyjnych, z wyjątkiem przypadków, w których wykryta została wada, której nie można było zidentyfikować bez rozszczelnienia produktów.
  • Produkty nie naruszają oprogramowania komputerowego, które zostało rozpieczętowane

Niniejsze warunki nie mają wpływu na ustawowe prawa konsumentów zawarte w obowiązującym ustawodawstwie regulującym relacje między konsumentami a przedsiębiorstwami.

Porady na temat Twojego prawa do odstąpienia od umowy na mocy niniejszych przepisów można uzyskać w lokalnym Biurze Porad Obywatelskich lub w biurze ds. standardów handlowych.

Wadliwe, uszkodzone, niezgodne z opisem i inne zwroty

Jeśli uznasz, że produkt jest wadliwy, niezgodny z opisem lub w inny sposób nieodpowiedni, zastrzegamy sobie prawo do naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy. O naszych zamiarach powiadomimy Cię e-mailem w rozsądnym terminie. Zwykle dokonamy naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy tak szybko, jak to możliwe, a w każdym razie w ciągu 30 dni od otrzymania wadliwego Produktu. Jeśli zdecydujesz się na zwrot pieniędzy za Produkt zwrócony przez Ciebie z powodu wady, zostanie on zwrócony zgodnie z naszą polityką zwrotów, w tym zwrot części opłaty za dostawę związanej z wadliwym produktem za wysłanie przedmiotu do Ciebie oraz koszt poniesione w związku ze zwrotem do nas wadliwego produktu (z zastrzeżeniem maksymalnego zwrotu równego pierwotnemu kosztowi wysyłki wychodzącej). Jeśli masz prawo do naprawy lub wymiany wadliwego produktu, nie pobierzemy od Ciebie opłaty za ponowną dostawę naprawionego lub wymienionego produktu.

Postaramy się zorganizować odbiór wszystkich wadliwych, uszkodzonych i niezgodnych z opisem przedmiotów. Jeżeli nie jest to możliwe, zwrócimy koszty wysyłki zwrotnej według naszego uznania do maksymalnej kwoty zwrotu równej pierwotnemu kosztowi wysyłki towaru.

Cena i płatność

Cena wszelkich Produktów będzie podana od czasu do czasu na naszej stronie, z wyjątkiem przypadków oczywistych błędów.

Cena produktu nie obejmuje kosztów dostawy. Nasze opłaty za dostawę są zgodne z informacjami podanymi na naszej stronie internetowej i potwierdzone w Potwierdzeniu Wysyłki.

Ceny mogą ulec zmianie w dowolnym momencie, ale zmiany nie będą miały wpływu na zamówienia, w odniesieniu do których wysłaliśmy już Potwierdzenie przyjęcia.

Chociaż staramy się zapewnić, że wszystkie ceny na naszej stronie internetowej są dokładne, mogą wystąpić błędy. W przypadku, gdy produkt jest wystawiony z nieprawidłową ceną z powodu błędu typograficznego lub błędu w informacjach o cenach od naszych dostawców, podatków lub zmian ceł, zastrzegamy sobie prawo do odmowy lub anulowania wszelkich zamówień wystawionych z nieprawidłową ceną, niezależnie od tego, czy zamówienie zostało potwierdzone. Jeśli odkryjemy błąd w cenie zamówionego towaru, poinformujemy Cię o tym najszybciej jak to możliwe i damy Ci możliwość ponownego potwierdzenia zamówienia z prawidłową ceną lub jego anulowania. Jeśli nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować, zamówienie potraktujemy jako anulowane. Jeśli anulujesz i zapłaciłeś już za towar, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy z powrotem do pierwotnej formy płatności.

Płatność za wszystkie produkty musi być dokonana za pomocą Crypto lub przelewu bankowego. Akceptujemy płatności kartą Visa, Visa Electron, Visa Debit, MasterCard i Maestro (w tym Switch). Nie wyślemy żadnych Produktów, dopóki nie otrzymamy rozliczonych środków. Żadna płatność nie zostanie uznana za otrzymaną, dopóki nie otrzymamy rozliczonych środków. Należy pamiętać, że jeśli używasz PayPal jako metody płatności, zastrzegamy sobie prawo do nie wysyłania na niepotwierdzone adresy.

Dane Twojej karty kredytowej/debetowej zostaną przez nas zaszyfrowane, aby zminimalizować możliwość nieautoryzowanego dostępu lub ujawnienia. Upoważnienie do płatności należy podać w momencie składania zamówienia. W przypadku problemów z przyjęciem płatności za całość lub część zamówienia, możemy skontaktować się z Tobą telefonicznie lub e-mailem.

Komunikacja pisemna

Obowiązujące przepisy wymagają, aby niektóre informacje lub komunikaty, które do Ciebie wysyłamy, miały formę pisemną. Korzystając z naszej strony akceptujesz fakt, że komunikacja z nami będzie odbywać się głównie drogą elektroniczną. Skontaktujemy się z Tobą e-mailem lub przekażemy Ci informacje poprzez zamieszczenie ogłoszeń na naszej stronie internetowej. Do celów umownych wyrażasz zgodę na ten elektroniczny środek komunikacji i potwierdzasz, że wszystkie umowy, powiadomienia, informacje i inna komunikacja, którą przekazujemy Ci drogą elektroniczną, spełniają wszelkie wymogi prawne, zgodnie z którymi taka komunikacja ma formę pisemną. Warunek ten nie ma wpływu na Twoje prawa ustawowe.

Powiadomienia

Wszystkie powiadomienia przekazywane nam przez Państwa muszą być przekazywane: ICERIVER UE sro, Rybna 20, Czechy. Możemy wysłać Ci powiadomienie na adres e-mail lub adres pocztowy, który nam podałeś podczas składania zamówienia, lub w dowolny ze sposobów określonych w klauzuli 13 powyżej. Powiadomienie będzie uważane za otrzymane i prawidłowo doręczone natychmiast po opublikowaniu na naszej stronie internetowej, 24 godziny po wysłaniu wiadomości e-mail lub trzy dni po dacie wysłania listu. Aby udowodnić doręczenie powiadomienia, wystarczy udowodnić, w przypadku listu, że taki list został prawidłowo zaadresowany, ostemplowany i umieszczony w poczcie, a w przypadku wiadomości e-mail, że taka wiadomość e-mail została wysłana na podany adres e-mail adresata.

Zdarzenia pozostające poza naszą kontrolą (Siła Wyższa)

Nie będziemy ponosić odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu któregokolwiek z naszych zobowiązań wynikających z Umowy, które jest spowodowane zdarzeniami znajdującymi się poza naszą rozsądną kontrolą (zdarzenie siły wyższej).

Zdarzenie Siły Wyższe obejmuje dowolny czyn, zdarzenie, niepowodzenie, zaniechanie lub wypadek poza naszą rozsądną kontrolą i obejmuje w szczególności (bez ograniczeń) następujące elementy:

  • strajki, lokauty lub inne akcje protestacyjne;
  • niepokoje społeczne, zamieszki, inwazja, atak terrorystyczny lub groźba ataku terrorystycznego, wojna (niezależnie od tego, czy została wypowiedziana), czy groźba wojny lub przygotowanie do niej;
  • pożar, eksplozja, burza, powódź, trzęsienie ziemi, osiadanie, epidemia lub inna klęska żywiołowa;
  • niemożność korzystania z kolei, żeglugi, samolotu, transportu samochodowego lub innych środków transportu publicznego lub prywatnego;
  • brak możliwości korzystania z publicznych lub prywatnych sieci telekomunikacyjnych;
  • ustawy, dekrety, ustawodawstwo, rozporządzenia lub ograniczenia jakiegokolwiek rządu.

Nasze wykonywanie obowiązków wynikających z jakiejkolwiek Umowy uważa się za zawieszone na okres trwania Siły Wyższej, a czas na wykonanie świadczenia zostanie przedłużony o ten okres. Dołożymy wszelkich uzasadnionych starań, aby zakończyć Zdarzenie Siły Wyższej lub znaleźć rozwiązanie, dzięki któremu nasze zobowiązania wynikające z Umowy będą mogły zostać wykonane pomimo Zdarzenia Siły Wyższej.

Zasady dotyczące pikseli TFT, LCD i plazmy

15-calowy wyświetlacz LCD pracujący w rozdzielczości 1024 x 768 zawiera 768,432 3 pikseli; każdy piksel składa się z 2,359,296 subpikseli, co daje w sumie 19 1280 1024 pikseli. 3,932,160-calowy wyświetlacz LCD pracujący w rozdzielczości 24 x 1920 zawiera 1200 6,912,000 28 pikseli, a XNUMX-calowy wyświetlacz LCD pracujący w rozdzielczości XNUMX x XNUMX zawiera XNUMX XNUMX XNUMX pikseli, a posiadanie kilku „martwych” pikseli nie jest uważane za wadę. Rzadko zdarza się, aby ekran LCD był dostarczany z nieregularnościami pikseli lub pojawiały się na nich nieregularności. Jeśli lub kiedy wystąpi martwy piksel, nie oznacza to, że będzie ich więcej. Zwykle jest to pojedynczy przypadek. Dlatego też, w przypadku okazyjnego sprzętu, ważne jest, aby uświadomić naszym klientom, że niektóre ekrany mogą wykazywać niewielkie nieprawidłowości w postaci martwych pikseli. Niestety, w ciągu pierwszych XNUMX dni od zakupu okazjonalny sprzęt będzie w stanie wymienić jedynie ekran z trzema lub więcej defektami pikseli rozmieszczonymi na ekranie lub dwoma martwymi pikselami, które są ze sobą połączone. Przepraszamy za rozczarowanie, jakie może to jednak spotkać naszych klientów, producentów TFT; Ekrany LCD i LED narzucają tę politykę, stosując znacznie mniej łagodną politykę niż nasza.

Sprzęt i materiały medyczne

Wszystkie maski oddechowe i artykuły medyczne powinny zostać dostarczone zgodnie z opisem, jednakże istnieje możliwość ich wymiany bez wcześniejszego powiadomienia na inny podobny przedmiot o tej samej jakości i tej samej lub wyższej wartości sprzedaży. Należy przestrzegać klas filtracji. Na przykład, jeśli zamówisz respirator FFP3, otrzymasz respirator FFP3. 

Górnicy ASIC

Górnicy ASIC to wyspecjalizowany sprzęt, który różni się od zwykłych komputerów. Jego cena zależy od ceny rynkowej określonej kryptowaluty, zwykle bitcoina. Nie możemy wpłynąć na cenę tych górników, ponieważ maszyny te są przeznaczone do przetwarzania i generowania tych monet, a ich cena zależy niemal wyłącznie od dzisiejszej ceny monety, którą generują bez naszego udziału. Dlatego zgodnie z czeskim prawem istnieje wyjątek w 14-dniowej polityce zwrotu dla takich urządzeń. Należy o tym pamiętać. Często zamawiamy je również specjalnie dla klienta z zagranicy i osobiście konfigurujemy je zgodnie z jego potrzebami.

Nasza gwarancja na produkty

Jeżeli dostarczone towary są nadal objęte gwarancją producenta, kupujący musi skorzystać z gwarancji bezpośrednio u producenta/agenta, a nie w naszym zakładzie lub firmie, czy też u dyrektora generalnego lub pracowników.

Jeżeli towary objęte gwarancją producenta nie mogą zostać naprawione, zostaną one wymienione przez producenta, a nie przez naszą firmę, dyrektora generalnego lub pracowników.

Jeżeli przedmiot jest sprzedawany jako odnowiony lub używany, bez oryginalnej gwarancji producenta i jeśli w opisie produktu wyraźnie nie określono inaczej, udzielamy gwarancji RTB (Return to Base), że w momencie dostawy i przez okres 14 dni od dostawy produkty będą wolne od wad rzeczowych. Niniejsza gwarancja nie podlega przeniesieniu i nie ma zastosowania w okolicznościach opisanych tutaj:

Gwarancja, o której mowa w powyższym punkcie, nie obejmuje wady produktu powstałej na skutek:

  • Dostateczne zużycie;
  • Umyślne uszkodzenie, nieprawidłowe warunki przechowywania lub pracy, wypadek, zaniedbanie
    przez Ciebie lub jakąkolwiek stronę trzecią;
  • Wszelkie zmiany lub naprawy dokonane przez Ciebie lub osobę trzecią, która nie jest jedną z naszych autoryzowanych stacji obsługi;
  • Wszelkie oprogramowanie zainstalowane przez Ciebie lub w Twoim imieniu; lub jakiekolwiek uszkodzenie plików, użycie Internetu lub jakikolwiek wirus lub błąd, który przenika lub uszkadza Produkt.

Gwarancja opisana powyżej dotyczy wyłącznie produktów sprzętowych i nie udziela się żadnej gwarancji w odniesieniu do baterii dostarczonych w ramach zamówienia. Baterie są materiałami eksploatacyjnymi i z biegiem czasu będą wymagały wymiany. Nie dajemy żadnej gwarancji co do tego, jak długo akumulator wytrzyma naładowanie lub będzie działał z dala od źródła zasilania.

Jeśli jesteś konsumentem, niniejsza gwarancja stanowi uzupełnienie Twoich praw związanych z produktami wadliwymi lub niezgodnymi z opisem. Porady na temat Twoich praw można uzyskać w lokalnym Biurze Porad Obywatelskich lub w biurze ds. standardów handlowych.

Zastrzegamy sobie prawo do przetestowania każdego zwróconego nam Produktu zgodnie z niniejszymi warunkami. Jeżeli podczas testów okaże się, że nie zastosowałeś się do postanowień niniejszych warunków, w szczególności w związku z tym, że zwrócony do nas produkt jest uszkodzony w wyniku niewłaściwego użycia, brakuje mu części lub jest w stanie nienadającym się do sprzedaży z powodu Twoich własnych działań lub zaniechań, nie będzie ponosić odpowiedzialności za naprawę lub wymianę produktów i będzie uprawniony do zwrotu produktów w ich obecnym stanie.

Korekty zamówień

Ilości znajdujące się na magazynie mogą różnić się od rzeczywistych z kilku powodów. Na przykład ilość w magazynie zmniejsza się po pewnym czasie od potwierdzenia płatności.

Czasami w szczególnych przypadkach mamy prawo zamienić produkty w zamówieniu na podobne, spełniające wymagane właściwości. Wymiana zostanie dokonana w taki sposób, że otrzymasz tę samą lub lepszą jakość lub otrzymasz przedmiot o całkowitej tej samej lub wyższej wartości sprzedaży.

Prawo i jurysdykcja

Umowy zakupu Produktów za pośrednictwem naszej witryny oraz wszelkie spory lub roszczenia wynikające z nich lub w związku z nimi lub ich przedmiotem lub powstaniem (w tym spory lub roszczenia pozaumowne) będą regulowane przez prawo czeskie. Wszelkie spory lub roszczenia wynikające z lub w związku z takimi Umowami lub ich zawarciem (w tym spory lub roszczenia pozaumowne) podlegają niewyłącznej jurysdykcji sądów Republiki Czeskiej.

ICERIVER EU

Rybnej 20

110 00 Praga

Czesia

 

 

Basic REGULAMIN

W przypadku wszystkich cen i produktów zastrzegamy sobie prawo do dokonywania korekt z powodu błędów, zmieniających się warunków rynkowych, wycofania produktu lub błędów typograficznych w reklamach. Allegro nie odpowiada za zmiany cen producenta, które mogą nastąpić w dowolnym momencie bez uprzedzenia. Zdjęcia produktów na tej stronie mogą nie odzwierciedlać dokładnie otrzymanego produktu. Mogą istnieć rewizje projektu i różnice kolorystyczne.

Prosimy o zachowanie całego opakowania i dokumentacji na wypadek konieczności naprawy lub zwrotu sprzętu. Przed zwrotem dowolnego produktu należy uzyskać numer autoryzacji zwrotu towaru (RMA). ŻADNE zwroty jakiegokolwiek rodzaju nie będą akceptowane bez numeru RMA. Dzwoniąc po numer RMA, przygotuj następujące informacje: imię i nazwisko klienta, numer faktury, numer seryjny i charakter problemu

Prawa i ograniczenia

  1. Członkowie muszą mieć ukończone 18 lat.
  2. Członkowie otrzymują ograniczone czasowo, niewyłączne, odwoływalne, nieprzenoszalne i niepodlegające sublicencjonowaniu prawo dostępu do tej części kursu online, która odpowiada zakupowi.
  3. Część kursu online odpowiadająca zakupowi będzie dostępna dla Członka tak długo, jak długo kurs będzie utrzymywany przez Firmę, czyli co najmniej rok po zakupie Członka.
  4. Filmy w kursie są dostarczane jako strumień wideo i nie można ich pobrać.
  5. Wyrażając zgodę na udzielenie takiego dostępu, Spółka nie zobowiązuje się do utrzymania kursu ani do utrzymywania go w obecnym kształcie.

Formularz kontaktowy