Żądanie naprawy i serwisu

Naprawa i żądanie serwisu gwarancyjnego

Zapewniamy Państwu bezpłatne naprawy w ramach serwisu gwarancyjnego zlokalizowanego na terenie Europy. Wszystkie naprawy są realizowane w ciągu 30 dni, ale zazwyczaj w ciągu 4 dni. Utwórz zgłoszenie naprawy, aby wydrukować etykietę wysyłkową.

  1. Utwórz tutaj zgłoszenie naprawy
  2. Wybierz produkt do naprawy
  3. Opisz problem. 
  4. Wyślij lub dostarcz lokalizację paczki
  5. Poczekaj 4-30 dni
  6. Otrzymasz z powrotem naprawiony przedmiot 

 

Wszystkie naprawy w ramach gwarancji są bezpłatne. W przypadku napraw poza gwarancją otrzymasz wycenę kosztów naprawy i będziemy czekać na Twoją decyzję. Jeśli nie otrzymamy żadnej decyzji, Twój górnik zostanie zwrócony w ciągu 30 dni.  

 

Formularz kontaktowy